1 uit de 1000
GRIP steunt de campagne die oproept om mensen met een handicap tewerk te stellen
Jaarlijks 1000 ondernemers aanzetten om iemand met een beperking in dienst te nemen. Dat is de ambitie van de campagne 1 uit de 1000. Dit is een ambitie waar GRIP zeker achter staat.
Op de REVA-beurs in Gent werd op donderdag 19 mei de campagne 1 uit de 1000 gelanceerd. 1 uit de 1000 is een initiatief van ondernemers Johan Cremery, Jan Jodts, Inge Geerdens en Wouter Torfs en wordt ondersteund door Fons Leroy en GTB vzw.
Dit initiatief heeft twee doelstellingen. Ten eerste ervoor zorgen dat mensen met een beperking kunnen werken zonder drempels: administratieve, financiële noch fysieke limieten. Ten tweede bedrijven engageren om te kijken naar talenten, voorbij de beperkingen.
Doe mee op www.1uitde1000.be
Interview met bezieler Johan Cremey
Johan Cremery is de bezieler van deze campagne. Vorig jaar nog intervieuwde Handicap en Arbeid Johan over werken met een handicap.
Lees het interview op de website van Handicap en Arbeid